Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~WingOfDeath | użytkownik

imię i nazwiskoMichał Łysakowski adresNowy Tomyśl zarejestrowany28.11.2009 @21:32:33 ostatnio na stronie27.04.2014 @10:58:26

Hmm nie za wiele tu jest do pisana ale jestem całkiem sympatycznym chłopakiem :P

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4179101
digarty35 komentarze412 posty na forum1

komputer / sprzęt
Olympus E520

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kormit    12.02.2011 @11:43:52
to może myszkę pokazać na zachęte; potem cyknac kilka fotek i dopiero wtedy oddac nagrode
~kormit    11.02.2011 @19:55:34
No tak to może być problem. Moze potrzebują jakąś zachęte? jakąś myszkę, czy cos?
~kormit    11.02.2011 @00:20:16
Hmm znaczy się, że hodujesz węże(a) w domu? Już miałam w życiu 'przyjemność' bawienia się zarówno z wężami boa jak i z zaskrońcami. Jednakże, chyba wolę oglądać na odległość
~kormit    10.02.2011 @23:52:20
Dzieki za komentarze! Ja dla odmiany lubie jak ludzie mają niekonwencjonalne hobby Nigdy nie przepadalam za weżami, bo sie ich boje i strasza mnie w koszmarach. Aczkolwiek uważam, że są na swój sposób piękne, kolorowe i godne podziwu.
~Kordina    05.02.2011 @14:27:38
Sprawdziłam przed chwilką - jest!! Dzięki serdeczne!!
~Kordina    13.12.2010 @10:18:01
~titolec87    13.08.2010 @18:22:30
ok, wierzę Ci
~titolec87    12.08.2010 @14:07:34
A gdzie moje zdjęcia!? ;p
~titolec87    04.08.2010 @18:47:33
ej no jasne a to zamówienie? ;p
~karut    03.08.2010 @00:08:15
nie ma za co ; p
~titolec87    06.06.2010 @16:05:57
dziękuję
~czarnazmlekiem    05.04.2010 @13:45:41
wiem wiem że jest walnieta
_______
"mężczyznę można wykastrować jednym zdaniem:wolę abyś był moim przyjacielem a nie kochankiem" Woody Allen
~xplumx    05.04.2010 @12:49:37
Dziękuję
~verika    05.04.2010 @11:59:51
Bo gruszka była przepalona i musiałam się trochę nią 'pobawić', a że to tak na szybko, to wyszło jak wyszło :P

Dodaj coś nowego

Miłego dnia
_______
Chcieć a nie chcieć to jest to samo. Nie chcieć znaczy chcieć nie chcieć.
~xplumx    05.04.2010 @10:46:39
dziękuję
~xplumx    03.04.2010 @14:26:42
dziękuję
+ Happy Easter
;***
Paja
~titolec87    02.04.2010 @16:08:41
Wesołych, pogodnych Świąt
~coffenela    02.04.2010 @10:46:05
Zająca świrusa
Mokrego dyngusa
Smacznego jajeczka
Jasnego poranka
I z cukru baranka !!!
~Thebugaj    30.03.2010 @01:22:23
dzieki
_______
If you won't watch it someone else will
http://bugaj.carbonmade.com/
~verika    30.03.2010 @01:12:39
_______
Chcieć a nie chcieć to jest to samo. Nie chcieć znaczy chcieć nie chcieć.
~xplumx    28.03.2010 @11:03:03
Dziękuję
~cichyszelest    28.03.2010 @10:33:53
bry!
~titolec87    26.03.2010 @23:17:16
popodglądam sobie Ciebie
~titolec87    26.03.2010 @23:13:19
dzięki dobranoc
~carawayseed    24.03.2010 @13:23:22
dzięki
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt